نتیجه و ویدیو خلاصه بازی منچستریونایتد و پالاس| فاجعه تن‌هاخ و رفقا! تاریخ و ساعت بازی پاریسن‌ژرمن و دورتمند در دور برگشت نیمه‌نهایی لیگ قهرمانان | ام‌باپه به فینال می‌رسد؟ جدول لیگ برتر ایران پس از پایان هفته بیست و ششم (۱۷ اردیبهشت) | نکونام صدر را به پرسپولیس نمی‌دهد نتیجه بازی استقلال و ذوب‌آهن+ ویدیو گل‌ها(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)| واویلا از بلانکو ویدیو خلاصه بازی استقلال و ذوب‌آهن(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) سرآسیایی از هدایت سایپا کنار گذاشته شد محمد حسینی از خوشه طلایی کنار رفت | رضا ناصحی سرمربی شد ویدیو خلاصه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) نتیجه بازی پرسپولیس و نساجی(۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳)+ ویدیو گل‌ها| صدرنشینی ۳ ساعته؟ پخش زنده بازی فولاد و تراکتور در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین ترکیب پرسپولیس برای دیدار مقابل نساجی اعلام شد پخش زنده بازی نساجی و پرسپولیس در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پخش زنده بازی سپاهان و استقلال خوزستان در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت ۱۴۰۳) + تماشای آنلاین پرداخت پول به بازیکنی که با فوتبال خداحافظی کرده است! کمپ حجازی تجهیز می‌شود کمیته انضباطی فدراسیون فوتبال طی ۱۷ روز ۴.۵ میلیارد تومان به جیب زد پخش زنده بازی استقلال و ذوب آهن در لیگ برتر (۱۷ اردیبهشت) + تماشای آنلاین الاهلی در صدد تمدید قرارداد قائدی ۲ پهلوان ایرانی دوپینگی از آب در آمدند!
سرخط خبرها

تمرین در جهنم، مسابقه در بهشت! |صدای ستاره‌های والیبال درآمد

  • کد خبر: ۱۱۷۷۷۷
  • ۲۸ تير ۱۴۰۱ - ۱۶:۰۲
تمرین در جهنم، مسابقه در بهشت! |صدای ستاره‌های والیبال درآمد
انگاپت بازیکن جنجالی تیم ملی فرانسه هم نسبت به میزبانی ایتالیایی ها و نبود امکانات معترض شد.

گروه ورزش/شهرآرانیوز، بازیکنان تیم ملی والیبال که از گدانسک به بولونیا رفتند، یک شب شام نخوردند و اکنون هم گرمای هوای ایتالیا را جهنم می‌خوانند.
البته هواشناسی دست میزبانان نیست که آن را به حساب کارشکنی مردان لاجوردین پوش بگذاریم. اما هرچه که هست چیزی به برگزاری نبرد حیاتی با لهستانی‌ها نمانده است.
البته انگاپت بازیکن جنجالی تیم ملی فرانسه هم یک ایراد عمده از ایتالیایی‌ها گرفت و آن نبود امکانات تمرینی مدرن از جمله سالن‌های وزنه برداری است. او فدراسیون جهانی والیبال را به بی خیالی در زمینه خواسته‌های بازیکنان متهم کرده است.
پیشتر نیز گربیج سرمربی تیم ملی لهستان نیز از برنامه ریزی فدراسیون بین المللی ایراد گرفت. با این همه شرایط به گونه‌ای است که همه باید از طریق لیگ ملت‌ها خود را برای مسابقات مهم قهرمانی جهان و در نهایت المپیک آماده سازند.
لهستانی‌ها که پنجشنبه شب دیدار حذفی را مقابل تیم ملی ایران برگزار می‌کنند، با فرا خواندن لوماچ پاسور اصلی خود عزم جزم کرده خویش را نشان دادند. اما بنا بر مصاحبه‌های متعدد ملی پوشان ایرانی هیچ مشکلی پیش روی مردان موفق تیم ملی نخواهد بود. امیدواریم که با مصاحبه‌ها و برخی حرکات اضافی تمرکز بازیکنان به هم نخورد.

گزارش خطا
ارسال نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تائید توسط شهرآرانیوز در سایت منتشر خواهد شد.
نظراتی که حاوی توهین و افترا باشد منتشر نخواهد شد.
پربازدید
{*Start Google Analytics Code*} <-- End Google Analytics Code -->